Bijna zover... :-) - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Kristi Boer - WaarBenJij.nu Bijna zover... :-) - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Kristi Boer - WaarBenJij.nu

Bijna zover... :-)

Blijf op de hoogte en volg Kristi

08 September 2015 | Nederland, Amersfoort

Ola!!

Nou, het is (bijna) weer zover, het is weer tijd voor een reisje!
Na mijn reizen door Afrika, Azie , Europa en het midden oosten besloten dat het nu maar eens tijd wordt voor de Salsa, het snelle Spaans praten, het drinken van Argentijnse wijnen en Colombiaanse Koffie , em het ontmoeten van energieke en temperamentvolle mensen, het is namelijk tijd voor centraal en Zuid- Amerika!! :-)
Gezien sommige mensen bijna van hun stoel vallen van verbazing dat ik alleen ga reizen en ze zich wel eens een beetje zorgen maken, toch maar besloten weer even een blog te maken (of ik het bij hou is de vraag..... ;) )

Ik ga zaterdag a.s. vliegen naar Costa Rica waar ik Hannah, een vriendin die daar voor een jaar woont ga opzoeken. Ik blijf dan eerst bij haar logeren en acclimatiseren in San Jose voor ik de surfgolven en de tropische regenwouden op ga zoeken. In costa rica zeggen ze vaak; Pura Vida ; het pure leven, klinkt nu al heeerlijk.
in Costa Rica blijf ik een kleine 3 weken.
Op 1 oktober vlieg ik dan naar Colombia, waar ik een paar dagen in de hoofstad Bogota verblijf. Daar ga ik de stad verkennen, wat dagtrips maken en uiteraard koffie drinken :)
Op 5 oktober vlieg ik dan naar het bruisende Buenos Aires in Argentinie, hier zal ik 3,5 week blijven en rondreizen . Nog geen idee wat ik daar precies ga doen gezien het een groot land is , maar dat zie ik vanzelf :)

Nou nu nog even mijn laatste nachtdiensten draaien voor ik tegen het ziekenhuis zeg ; Ciaociao tot over 2 maandjes.

Wie het leuk vindt om mij te volgen kan zich aanmelden voor deze blog bij de mailing lijst, dan krijg je een mail als ik wat plaats.
Ook altijd leuk als je een reactie plaatst.

Nou Hasta la vista dan maar

grtz Kristi



  • 08 September 2015 - 08:02

    Papsk:

    Gallootjes,

    Leuk verslag bijna zover. Fijn dat je weer op reis gaat. Ik hoop dat je heel erg zult genieten en dat alles goed zal gaan. Ik zie weer uit naar de verslagen. Doe de groetjes aan Hannah van mij. Wouter, mama en ik zullen je natuurlijk we missen.

    Liefs,

    Papsk

  • 08 September 2015 - 08:04

    Papsk:

    We moet natuurlijk wel zijn !!!

  • 08 September 2015 - 08:13

    Mams:

    Hallo Idje , wat spannend weer allemaal !
    We zien uit naar je reisverslagen globetrotter !
    Wij gaan hier van de Hollandse herfst genieten........
    Liefs ,
    Mams.

  • 08 September 2015 - 08:15

    Giovanna:

    Wauw Kristi. Wat een leuk avontuur weer! Nog een tip voor Costa Rica; ga zippen bij Monteverde! Hierbij voel je je net Jane als je door de jungle zweeft.

    Ik ga je blogs lezen. Heel veel plezier!!

  • 08 September 2015 - 08:20

    Christa:

    Enjoy lieverd!!!! Que se diviertan! Disfruta de tu viaje, Hasta cerca de tres meses. Beso grande! Chrisya

  • 08 September 2015 - 08:31

    Ellis:

    Hé Kristi! Ik ga je zeker volgen. Geniet ervan meid
    Xxx

  • 08 September 2015 - 11:51

    Marcha:

    Super leuk! Heel veel plezier! Ben benieuwd naar je verhalen :)

  • 08 September 2015 - 18:33

    Brenda:

    Ik ga je zeker volgen! Zo stoer dat je dit gaat doen. Geniet lekker. Je had trouwens samen met Valerie kunnen gaan!

  • 08 September 2015 - 18:41

    Esthel:

    Geniet ervan kristy! Goede reis! X

  • 08 September 2015 - 19:16

    Bianca :

    Hey Kristi!,

    Het volgende avontuur gaat beginnen en nu alleen! Ik kan je meegeven dat het alleen reizen mij enorm is meegevallen, ik vond het erg leuk en je ontmoet erg snel nieuwe mensen, maakt bijzondere, mooie dingen mee. Gaat je vast bevallen!

    Ik wens je heel veel plezier en indien je de blog zowaar bij houdt dan zal ik het zeker lezen en een reactie plaatsen!

    Voor nu nog succes met de laatste nachtdiensten, kan je wel alvast mooi aan het tijdsverschil wennen ;)

    groetjes,
    Bianca

  • 08 September 2015 - 20:49

    Djurre De Jong:

    Lieve Kristi ,
    Wat een leuk en spannend vooruitzicht zeg :D ik wil graag horen wat je allemaal gaat zien en doen volgens word het een fantastisch nieuw avontuur alleen snap ik niet waarom je je mannetje thuis laat of zijn jullie niet meer samen? ik bedoel zo'n lange tijd zonder elkaar ik vind dat nogal wat haha ik zou het niet kunnen ;)
    Maar goed ik weet dat jij het altijd goed zal doen waar je ook bent ik ben altijd al trots geweest op je alleen spreken we mekaar te weinig de laatste tijd ik wil je wel ff heel veel plezier en een save journey wensen ik vind je een toppertje!!! :D Xx

  • 09 September 2015 - 10:52

    Gwen:

    Hoi Kristi,

    Wat een spannend avontuur! K wens je
    een fijne en veilige reis. Heel veel plezier!
    Liefs, Gwen

  • 09 September 2015 - 12:20

    Christel:

    Aaah daar ga je weer!! Super gaaf :) heel veel plezier!
    Xx

  • 10 September 2015 - 08:10

    Ineke:

    Lieve Kristi. Heel veel plezier op je ondernemende reis! Ik doe het je niet na zo alleen . Ik wens je een hele goede tijd toe en genieten!!!!! Voorzichtig zijn hè. Ik hoop je blog te volgen. Liefs en knuffel van je tante xxx

  • 15 September 2015 - 16:59

    Jacqueline Tiemessen:

    Heel veel plezier en lekker genieten!!!
    Dikke kus, sjak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Tripje door Centraal/ zuid-Amerika.

Ola!!

Nou, het is (bijna) weer zover, het is weer tijd voor een reisje!
Na mijn reizen door Afrika, Azie , Europa en het midden oosten besloten dat het nu maar eens tijd wordt voor de Salsa, het snelle Spaans praten, het drinken van Argentijnse wijnen en Colombiaanse Koffie , em het ontmoeten van energieke en temperamentvolle mensen, het is namelijk tijd voor centraal en Zuid- Amerika!! :-)
Gezien sommige mensen bijna van hun stoel vallen van verbazing dat ik alleen ga reizen en ze zich wel eens een beetje zorgen maken, toch maar besloten weer even een blog te maken (of ik het bij hou is de vraag..... ;) )

Ik ga zaterdag a.s. vliegen naar Costa Rica waar ik Hannah, een vriendin die daar voor een jaar woont ga opzoeken. Ik blijf dan eerst bij haar logeren en acclimatiseren in San Jose voor ik de surfgolven en de tropische regenwouden op ga zoeken. In costa rica zeggen ze vaak; Pura Vida ; het pure leven, klinkt nu al heeerlijk.
in Costa Rica blijf ik een kleine 3 weken.
Op 1 oktober vlieg ik dan naar Colombia, waar ik een paar dagen in de hoofstad Bogota verblijf. Daar ga ik de stad verkennen, wat dagtrips maken en uiteraard koffie drinken :)
Op 5 oktober vlieg ik dan naar het bruisende Buenos Aires in Argentinie, hier zal ik 3,5 week blijven en rondreizen . Nog geen idee wat ik daar precies ga doen gezien het een groot land is , maar dat zie ik vanzelf :)

Nou nu nog even mijn laatste nachtdiensten draaien voor ik tegen het ziekenhuis zeg ; Ciaociao tot over 2 maandjes.

Wie het leuk vindt om mij te volgen kan zich aanmelden voor deze blog bij de mailing lijst, dan krijg je een mail als ik wat plaats.
Ook altijd leuk als je een reactie plaatst.

Nou Hasta la vista dan maar

grtz Kristi



Recente Reisverslagen:

08 September 2015

Bijna zover... :-)
Kristi

Life is short, live it. Love is rare, grab it. Anger is bad, dump it. Fear is awful, face it. Memories are sweet, cherish them. -Let go of the past and go for the future. Go confidently in the direction of your dreams. Live the life you imagined. - :-)

Actief sinds 13 Maart 2011
Verslag gelezen: 1574
Totaal aantal bezoekers 17631

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 30 Oktober 2015

Tripje door Centraal/ zuid-Amerika.

04 Januari 2012 - 06 Maart 2012

Vrijwilligerswerk in Azie

09 April 2011 - 03 Juli 2011

Vrijwilligerswerk in Afrika

Landen bezocht: